Myyntiehdot MP– JyväsLentis ry

1. Yleistä

Myyjä: JyväsLentis ry (“Myyjä”), kotipaikka Jyväskylä

Y‑tunnus: 2088998-6

Sähköposti: jyle@jyvaslentis.fi

Nämä ehdot koskevat osallistumismaksujen, pääsylippujen ja kurssimaksujen myyntiä JyväsLentis ry:n verkkokaupassa. Verkkokaupassa saattaa olla myös myynnissä seuran tai joukkueen omia tuotteita.

2. Tuotteet ja hinnat

Tuotteet: pääsyliput JyväsLentis ry:n tapahtumiin sekä kurssien ja tapahtumien osallistumismaksut. Joukkueen tai seuran tuotteet(esim. fanituotteet, tukituotteet tai -palvelut).

Hinnat: ALV 0 %. Mahdolliset palvelu- tai toimitusmaksut ilmoitetaan selkeästi kassalla ennen maksua.

3. Tilaaminen ja sopimuksen syntyminen

Sopimus syntyy, kun asiakas suorittaa maksun verkkokaupassa. Asiakas vastaa antamiensa yhteystietojen oikeellisuudesta. Lippu näkyy Mobilepayssa, tai lippu on maksukuitti.

4. Maksaminen

Maksutavat: Vipps MobilePay ja yleisimmät luottokortit.

Maksunvälittäjä:. Maksut toteutetaan maksupalveluntarjoajan ehtojen ja PSD2/SCA‑vaatimusten mukaisesti. Palautukset suoritetaan ensisijaisesti samalla maksutavalla.

5. Toimitus

Pääsylippu on ostosuoritus, näkyy mobilepayssa, tai kuitti. Kurssi-ilmoittautuminen vahvistetaan sähköpostitse. Jos toimitusviestiä ei näy, tarkista roskaposti ja ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluun.

6. Peruuttamisoikeus (kuluttajansuoja)

Kyseessä on tiettynä ajankohtana tarjottava vapaa‑ajan palvelu (tapahtuma/kurssi). Kuluttajansuojalain 6 luvun 16 §:n mukaan 14 päivän peruuttamisoikeus ei koske tällaisia palveluja. Osto on sitova. Poissaolo ei oikeuta hyvitykseen.

7. Peruuntuminen ja siirtyminen (Myyjän toimesta)

Peruuntuminen: palautamme maksetun lipun/kurssimaksun sekä mahdollisen palvelumaksun.

Siirtyminen: lippu/ilmoittautuminen käy uuteen ajankohtaan tai asiakas voi pyytää palautusta 14 päivän kuluessa siirrosta ilmoittamisesta.

Palautuspyynnöt: sähköpostitse osoitteeseen jyle@jyvaslentis.fi. Liitä tilausnumero ja yhteystietosi. Käsittelyaika on 14 arkipäivää.

8. Muutokset tapahtumaan/kurssiin

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelma‑, ohjaaja‑ tai esiintyjämuutoksiin, jotka eivät olennaisesti muuta tapahtuman/kurssin luonnetta. Ikärajat ja turvallisuusohjeet on noudatettava.

9. Lipun ja kurssipaikan siirrettävyys

Pääsylippu: ei henkilökohtainen, ellei toisin mainita; lipun voi luovuttaa toiselle (ei jälleenmyyntiä korotettuun hintaan).

Kurssipaikka: siirto toiselle henkilölle sallittu, kun siitä ilmoitetaan sähköpostitse osoitteeseen jyle@jyvaslentis.fi viimeistään 7 vrk (1 viikko) ennen kurssin alkua.

10. Vastuunrajoitus

Vastuumme rajoittuu enintään maksetun lipun/kurssimaksun määrään, ellei pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu. Emme vastaa välillisistä vahingoista (esim. matkakulut, majoitus), ellei peruuntuminen johdu tahallisuudesta tai törkeästä huolimattomuudesta.

11. Reklamaatiot ja asiakaspalvelu

Reklamaatiot ja palautuspyynnöt tehdään viipymättä sähköpostitse osoitteeseen jyle@jyvaslentis.fi.

12. Henkilötietojen käsittely

Käsittelemme henkilötietoja tilauksen käsittelyyn, lippujen/kurssipaikkojen toimittamiseen ja tapahtumaviestintään. Mahdollinen markkinointi lähetetään vain suostumuksellasi. Lisätiedot: https://www.jyvaslentis.fi/tietosuojaseloste.

13. Force majeure

Emme vastaa viivästyksestä tai peruuntumisesta, joka johtuu ylivoimaisesta esteestä (esim. viranomaisrajoitukset, lakot, epidemiat, merkittävät IT‑häiriöt). Peruuntuessa maksut palautetaan soveltuvin osin.

14. Riidanratkaisu ja sovellettava laki

Sovellettava laki: Suomen laki. Kuluttaja voi saattaa asian Kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi) ja ennen sitä olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta).

15. Ehtojen voimassaolo

Voimassa alkaen 23.9.2025. Pidätämme oikeuden muuttaa ehtoja. Muutokset eivät vaikuta jo tehtyihin kauppoihin.